בן גביר: "גורם מדיני בכיר אמר לי, שהוא ייבש אותי עד שהמאבק יגמר"

    איתי גדסי No Comments on בן גביר: "גורם מדיני בכיר אמר לי, שהוא ייבש אותי עד שהמאבק יגמר"

    חברי שדולת ארץ ישראל הגיעו הערב לשכונת שמעון הצדיק, לחזק את התושבים היהודים שעומדים מול ההסתה והטרור מצד חלק מושבי השכונה הערבים

    שכונת שמעון הצדיק צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המערכה על שכונת שמעון הצדיק: על רקע המהומות הנמשכות מצד ערביי שכונת שמעון הצדיק שחלקם מתנכלים באורח קבע לתושבי השכונה היהודית, חברי שדולת ארץ ישראל הגיעו הערב (רביעי) לכינוס חירום בלשכת ח"כ בן גביר בשמעון הצדיק.

    בכינוס השתתפו חברי הכנסת יולי אדלשטיין, יואב קיש, מיקי זוהר, גדי יברקן וקטי שטרית מהליכוד, חברת הכנסת אורית סטרוק מהציונות הדתית, אריה קינג סגן ראש העיר ירושלים, יוני יוסף חבר מועצת העיר ירושלים, ותושב השכונה שביתו הוצת טל ישובייב.

    ח"כ איתמר בן גביר הודה לכל חברי הכנסת שהגיעו לחזק את התושבים ולתמוך במאבק למען בטחונם: "התרגשתי מאוד מהגעת השדולה. זו הנבחרת של השמירה על ארץ ישראל. אחד האנשים שניסו כאן לתווך אמר לי שגורם מדיני בכיר, שכולנו יודעים מיהו, אמר שהוא לא ייכנע לי וייבש אותי עד שהמאבק ייגמר".

    בן גביר הוסיף, "מדובר באגו שיותר חשוב לו מהכל, וכאשר אתם באים, האמירה שלכם היא שזה לא מאבק שלי או שלכם, אלא מאבק של כל עם ישראל על החיים כאן בארץ ישראל".

    ח"כ יואב קיש אמר בדבריו לתושבי השכונה: "באנו לירושלים לשמעון הצדיק מסיבה פשוטה, לשמור על הבטחון האישי של היהודים בירושלים. המשטרה והממשלה מוותרים על הריבונות והבטחון בירושלים ואנחנו אומרים להם עד כאן! לא ניתן להפקיר את בטחון היהודים בגלל מנסור עבאס. אנחנו דורשים לשים כאן נקודת משטרה שתגן על חיי התושבים".

    ח״כ אורית סטרוק הוסיפה: "שדולת ארץ ישראל תוודא שיהודים יוכלו לחיות בירושלים בירת ישראל בבטחה ושמדינת ישראל לא תכנע לטרור. להתלקחות שנפתלי בנט חושש ממנה יש פתרון קל, פשוט, זול, יעיל וידוע לכל: להציב 2 שוטרים במקום בו אנחנו יושבים עכשיו. כל רגע שהפתרון הזה לא מיושם- זו כניעה לטרור".



    0 תגובות